Skip to main content

Dla większości osób, które podejmują naukę języka angielskiego, priorytetem jest umiejętność komunikowania się w sposób swobodny. Angielski konwersacyjny, czyli mówiony przeznaczony jest przede wszystkim do rozmów prywatnych. Czy taki przydaje się w pracy? Na jaki kurs najlepiej postawić, biorąc pod uwagę indywidualne preferencje? Przede wszystkim określ swoje potrzeby. Chcesz nauczyć się angielskiego, aby zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną na zawodowym rynku, a może komunikacja po angielsku jest Ci potrzebna do podróżowania po świecie? Sprawdź szczegóły.

Angielski mówiony jako podstawa komunikacji

Okazuje się, że angielski mówiony jest komunikacyjną bazą i jak najbardziej przydaje się również w sferze biznesowej. Pamiętaj, że swobodne mówienie i rozumienie rozmówcy, to pierwszy krok do sukcesu. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z angielskim, metoda nauki, w której główny nacisk kładzie się na komunikację, będzie najlepsza. W późniejszych etapach umiejętność rozmowy w języku obcym możesz rozwijać, aby zwiększać swoje kompetencje zawodowe.

Angielski w biznesie

Formalny angielski konieczny jest w pracy, uwzględniając branżę, w której działasz zawodowo, ale ma też znaczenie, jeśli weźmiesz pod uwagę zajmowane stanowisko. Im jest wyższe, tym Twój profesjonalizm powinien być większy. Wiele zależy również od zawodowych obowiązków, jakie realizujesz. Jeśli prowadzisz rozmowy czy negocjacje handlowe z biznesowymi partnerami na arenie międzynarodowej, formalny angielski może okazać się niezbędny. Nie ma też wątpliwości, że znajomość angielskiego w biznesie, to bardzo często wymóg rekrutacyjny. Jeśli chętny podjęcia pracy na określonym stanowisku może wykazać certyfikaty poświadczające umiejętność posługiwania się językiem obcym na poziomie formalnym w danej branży, ma oczywiście znacznie większe szanse na zatrudnienie. Biznesowy angielski może być również przepustką do wspinania się po kolejnych szczeblach zawodowej kariery i uzyskiwania awansów, zaś w przypadku prowadzenia własnej firmy umożliwia jej rozwój na rynku nie tylko lokalnym, ale także tym międzynarodowym.

Leave a Reply